dilluns, 15 de setembre del 2014

Si son roses, floriran 1

Quan t'apassiones per alguna cosa, un projecte, una idea, el que sigui, el cor et batega tant fort que te'l sents al coll, l'estomeg es contrau i fa pessigolles, no pots menjar, no pares de moure't i el cap va a mil per hora.
De la manera mes tonta ha aparegut, no hi pensaves, si mes no, no pas per ara, mes endavant potser o ni tant sols t'ho havies plantejat.
Aquella tarda a casa l'Andrea, ja em va passar una cosa aixi, la Divina Casualitat va voler que veiesim l' anunci d'aquell pis, les fotos i el preu.
Em va començar a rondar pel cap traslladar-me. Era una idea poc mes que descabellada, pero la vaig tirar endavant, primer trucare per veure'l i negociar, despres ja veurem.
La Divina Casualitat un cop mes va intervindre, aquell pis no era per mi, pero em volia fora d'alla on era i em va enviar el que si que havia de ser.
Quan el vaig veure m'en vaig enamorar, molta llum, una terrassa enorme, bones vistes i la distribucio ideal, be, ara venia el kit de la questio, no tenia la pasta per quedar-me'l, com fare el trassllat tota sola...i els dubtes, he de marxar? faig be marxant? com aconseguire els diners? i un llarg etc de dubtes. Pero les coses quan han de ser, son. De sobte, tot es va tornar tant facil que no ho podia ser mes, van apareixer els diners ( la mama), va apareixer un camio per treure el mes gros, dos parells de braços forts, i la meva paciencia es va tornar infinita fen viatges d'un lloc a l'altre amb el cotxe carregat a tope,deu dies vaig trigar en abuidar el pis de coses petites i deixar-lo net.
El cor me'l sentia al coll, tenia l'estomeg contret i amb pessigolles i no menjava res, el cap a mil per hora, pero em sentia molt feliç.
Hi va haver la dosi d'autosabotatge pertinent, on vas boja, ves si l'hauras cagat, i pensaments per l'estil, potser ho hauries d'haver madurat mes, bla bla i bla.
Cada dia que ha passat des d'aleshores he estat feliç, dormo molt millor, no tinc por, vaig fer el que havia de fer.
Ep, una cosa, que si son roses, floriran.
Un petó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada