divendres, 18 de juliol del 2014

Wonderful world

Aquesta és una historia fantàstica, sovint em pasen coses així.
Al canviar d'adressa em va quedar una factura pendent de gas.
La factura en qüestió no apareixia per enlloc, jo no la tenia i no arribaba mai.
La demano per telèfon, i em diuen que el carrer on visc ara no apareix al "callejero", que truqui en una setmana i verifiqui si han trobat l'adressa.
A tot això la factura impagada provoca un proxim tall de subministrament.
El propietari del pis vol fer el canvi de nom, el vol tornar a llogar.
La factura puja 287 euros.
El propietari del pis em truca i em diu que l'ha pagat ell, ( ? )
Li dic que li portaré els diners, que ja els tinc a punt.

La Carlota, va voler el matalàs que es va canviar la Marta, de matrimoni, sense somier ni potes, el volia a terra...així ho va fer, al cap d'uns quinze dies de dormir a terra va dir que allò era una merda, que volia un somier. No estic en disposició de fer les coses amb immediatesa, faig el que puc, a poc a poc i el somier no era una prioritat.

La factura, al final no va pujar l'import que ens havien dit ( 287) si no 200, hi havia moltes lectures estimades i al fer la real l'import canviava.
 Uuuui, fantàstic!!!!! Em sobren diners!!!!!  87 euros...
Mirem que val un somier i unes potes.
Tenim una amiga que té una casa de mobles li demanen preu i....a que no saps quan valia???
REALLY IT'S A WONDERFUL WORLD!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada