diumenge, 8 de juny del 2014

Una granota a la pisina

Quan he posat el peu al carrer...uauuu quina calor!!
Quarts de dotze i 33graus!
M'agrada la calor, és agradable sentir l'escalfor que surt de terra, xancletes i un vestit és tot el que necesito.
He anat al mercat de segona mà que fan al poble del costat, a donar una volta, m'agrada mirar les increibles coses que porten, sobretot els moros, "cacharreria varia", tinc amics pel mercat, jo mateixa he fet parada en algunes ocasions. No entenc per que no hi va més gent a comprar, una samarreta Nike pel Genís m'ha costat 1 euro. Una noia venia la roba que ja no li anava bé a 10 euros, tota del Mango.Suposo que la gent encara no està preparada per la segona mà o l'intercanvi. A mi m'agrada, ho faig i em plau moltissim. 
Quan tornava cap a casa, pensava, ara baixaré a la pisina, fa molta calor.
Així ho he fet, bikini ( prefereixo anar sense com a la platja però al ser una pisina comunitaria crec que no està permés) toballola, llibre, cremeta i barret.
Tinc una mica de por, com puc viure tant bé? aaaah, no és que no tingui historires, que si que les tinc, però no em treuen el plaer d'apreciar tot el que m'envolta, per exemple això, baixar a la pisina, caminar descalça per l'herba, estirar-me al sol, sentir els ocells cantar i trobar una granota a la pisina!!!, caminant pel voltant de  la pisina de sobte veig "algo" que salta a l'aigua i s'allunya a tota velocitat , eiiii que és això?? he anat cap allà i era una granota! deu haver tingut un ensurt terrible quan ha vist que m'acostava!, pobre, me l'he mirat una estona submergida a l'aigua i he marxat cap a l'altre cantó per que pugués sortir.
Amb els peus a l'aigua, per cert encara bastant freda, he vist com anava pujant i es posava en un forat d'aquells que hi ha a les vores que son el filtre. Al final ha desaparegut.
Ves per on, compartit el plaer de la situació amb una granota.
Potser pensaras, que tonta  per una granota de no res...has de saber que uns altres temps hauria estat incapaç d'anar sola al jardí i si hagues vist una granota ja no hi hauria tornat mai més!!!!
Cada dia que pasa em veig més forta, més segura, més lliure i més feliç.
Em supero dia a dia i n'estic orgullosa.
Un petó per qui el vulgui.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada