dilluns, 30 de juny del 2014

L'amor s'envà i ella...es queda

Per una banda:
Tres homes, en J, en C i en S.
Cinquenteros els tres.
Per l'altre banda:
Només jo.
Havia sopar de dones a un altre poble.
Erem al pub, no sé com ni per qué va sortir el tema, l'etern tema: les dones sou massa complicades...
Nosaltres, van dir, només tenim dues posicions ON i OFF.
Ells parlaven i parlaven, jo escoltava.
Van dir que de vegades, no pensen en res, que simplement no hi són que la dona els pregunta que penses? i ells responen:  res. No pot ser, dieun elles (  jo també he fet la pregunta i he obtingut aquesta resposta i també he dit que no pot ser) ells, afirmen que si és posible, que simplement no hi són, no hi són i se'n adonen quan tornen... ( em costa de creure però em redeixo davant l'evidència)
La meva aportació a favor de la dona va ser simple, no hi podem fer res, forma part de la nostra naturalesa, o potser creieu que sen's giren els cables per que volem? nooo, és una cosa que t'agafa per dins que no saps com gestionar i surt per on surt...en que penses, em queda bé aquest vestit, t'agrada el pentinat nou...tot preguntes trampa, per liar-la, per que alló que ens rosega per dins té ganes de sortir per fer-vos veure l'imperfectes i bàsics que sou...no hi podem fer res. No es pot lluitar contra els elements.
Van dir que posa tres homes a viure junts i no pasarà res, posa tres dones a viure juntes i allò serà la guerra...jajajaja, he de reconèixer que em van fer riure moltissim, van anomenar tots els tipics i tòpics del tema en qüestió, absolutament tots, un per un, jo no podia parar de riure i d'escoltar, coincidien tots tres en les afirmacions que feien, es recolzaven, tenien un front comú, l'amor s'envà i ella es queda, van concluir.
Tranquilitat i follar, tot el que volen.
Vaig pendre nota, gràcies nois, pensaré en tot això i ho tindré en compte per quan tingui parella!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada